Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

 

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

1. Właścicielem sklepu internetowego pod adresem www.tattoostuff.pl jest WORKHOUSE Karol Najmowicz.
2. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
3. Jeżeli strony sklepu funkcjonują niepoprawnie, występują błędy, martwe linki oraz inne nieprawidłowości w działaniu, koniecznie zgłoś ten fakt do obsługi sklepu na adres [email protected]
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian i nie musi przy tym informować swoich klientów o tego typu działaniach - są to podstawowe czynności przy prowadzeniu sprzedaży za pośrednicwtwem internetu.

I. Składanie zamówień:

1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.tattoostuff.pl, workhouse.pasaz24.pl, lub telefonicznie pod numerem 89 526 12 22
2. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, telefonu oraz adresu e-mail. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych, firma zastrzega sobie prawo do niewysłania towaru.
3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość o tym, że jego zamówienie zostało przyjęte do realizacji.

II Zapłata za towar:

1. Klient ma trzy możliwości zapłacenia za zamówiony towar:
- przy odbiorze (pobranie - tylko Polska) lub w siedzibie firmy
- przelewem na konto - dane konta są wysyłane po złożeniu zamówienia z tą formą płatności
- przez system PayPal

III. Realizacja zamówień:

1. Realizacja przyjętego zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta
- w przypadku zamówień płatnych przelewem - z chwilą wpływu środków na konto Sklepu
2. Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie wtedy, gdy towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia. Ma również możliwość zadecydowania o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, zamienniki, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
3. Klient ma możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia na dwa sposoby:
- informując Sklep telefonicznie o chęci rezygnacji z zamówienia
- informując Sklep e-mailowo o chęci rezygnacji z zamówienia
- informując Sklep w formie "uwagi" podczas składania zamówienia
Jednocześnie należy pamiętać, że poinformowanie sklepu o rezygnacji z zamówienia musi być dokonane dosyć szybko ze względu na to, że zamówienia realizowane są "w locie" (niejednokrotnie zaraz po wpłynięciu zamówienia do obsługi sklepu), wyjątkiem są tutaj zamówienia z metodą płatności w formie przelewu.
4. Zamówione produkty są dostarczane do Klientów Sklepu za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL pod adres wskazany w profilu klienta lub adres wskazany w uwagach w formularzu zamówienia.
5. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon fiskalny. Dokumenty te wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
6. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
7. Firma Workhouse zastrzega sobie możliwość zmiany sposobu płatności i dostawy towaru do klienta (np. z pobrania na przedpłatę) jeśli klient już raz nie dopełnił swoich obowiązków względem wcześniejszego zamówienia (nie odebrał go) lub jeśli adres e-mail lub telefon klienta jest nieaktywny.
8. Workhouse ma możliwość odmowy wysłania zamówienia jeżeli ten sam klient poprzednim razem nie odebrał paczki (przez co sklep ponosi odpowiedzialność finansową za dostawę w dwie strony).
9. Workhouse może obciążyć klienta kosztami dostawy podczas takiej sytuacji (patrz pkt. 7) uprzednio uzgadniając to z klientem.

IV. Koszty przesyłki

1. Koszt przesyłki uzależniony jest od wartości zamówienia, wagi wszystkich produktów, sposobu płatności, sposobu dostawy oraz miejsca docelowego.
2. Opłata związana z realizacją przesyłki zawarta jest w cenie jednej z pozycji na fakturze.

V. Czas dostawy

1. Czas po jakim Klient otrzyma zamówione towary = czas realizacji + przewidywany czas dostawy. 
2. Podstawowy czas realizacji zamówienia trwa 1 dzień roboczy, o zmianie czasu realizacji bądź niemożności zrealizowania zamówienia klient informowany jest telefonicznie bądź drogą elektroniczną. Przesyłki dostarcza Poczta Polska lub firma kurierska UPS / DHL. 
3. Terminy uzależnione od rodzaju dostawy. 
4. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania tych instytucji. 
5. Czas 1 dnia roboczego opisany powyżej, nie obejmuje czasu dostarczenie przesyłki przez podmiot dostarczający towar ( zazwyczaj 1 dzień)
6. Jeżeli przesyłka została wysłana kurierem klient może śledzić status przesyłki na stronach:
UPS
DHL

VII. Gwarancja i Reklamacje

    GWARANCJA 

1. Gwarancją objęte są wszystkie produkty w naszym sklepie.
2. Czas gwarancji to 12 miesięcy od daty dokumentu stwierdzającego zakup (paragon, faktura).
3. Gdy okres gwarancyjny jest inny, informacja ta podana jest w opisie produktu.
4. Na produkty własne (ich producentem jest WORKHOUSE) udzielamy pełnego wsparcia serwisowego oraz z racji tego, że jest to nasz sprzęt oraz jest to sprzęt najwyższej jakości - udzielamy gwarancji dożytowniej. 
5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, usterek wywołanych nieprawidłową eksploatacją oraz obsługą lub uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego transportu do klienta. Tego typu produkty są przez nas naprawiane jednak już za uiszczeniem płatności za usługę.
6. Gwarancja nie obejmuje także podzespołów narażonych na naturalne zużycie się materiału (kondensator, sprężyny, silniki elektryczne)
7. Gwarancja nie jest przechodnia. 

   REKLAMACJE

1. Aby zareklamowac produkt należy wysłac dokument w formie pisemnej (e-mail, poczta tradycyjna) z opisem uszkodzenia lub wadliwego działania oraz swoje pełne dane i numer zamówienia (dostępny w profilu klienta na stronie Sklepu).
2. Po akceptacji zgłoszenia przez naszego pracownika, klient jest informowany o formie przesyłki wadliwego towaru telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Towar należy wysłać na adres firmy.
3. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem bez wcześniejszej akceptacji przez nas tej metody!
4. Po uznaniu reklamacji Sklep prześle towar pełnowartościowy lub inny z oferty. Jeśli to nie będzie możliwe, Sklep zwróci pieniądze.
5. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
6. Informujemy również, iż w związku z art.7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r.(Dz. U. z 2000r, nr 22, poz. 271 ze zm.), Konsument ma możliwość odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie dziesięciu dni od daty otrzymania zamówionego towaru.

VIII. Postanowienia ogólne

1. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia.
2. Nieznajomość regulaminu oraz procedur jakimi się kierujemy nie jest żadnym usprawiedliwieniem w sprawach wątpliwych. Klient rejestrując się na stronie Sklepu został poinformowany o konieczności zapoznania się i akceptacji niniejszego regulaminu.
3. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a WORKHOUSE. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT lub paragonu fiskalnego.
4. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.
5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

IX. Asortyment

1. Sklep oferuje produkty własne (będąc jednocześnie ich producentem i dystrybutorem) oraz produkty innych marek.
2. Niektóre produkty w naszej ofercie dostępne sa na indywidualne zamówienie. Produkty te oznaczone są wpisem "na zamówienie". Czas realizacji tych produktów nie jest określony ponieważ nie zależy on od nas, a od naszych dostawców. 

X. Ceny

1. W przypadku zapłaty poprzez PAY PAL - do głównej sumy przelewu należy doliczyć koszty prowizji (3%) pobieranej przez system. Koszty te podane są praktycznie na każdej stronie dot. zamówienia oraz informacja na ich temat wysyłana jest razem z zamówieniem na adres e-mail użytkownika.

XI. Rabaty

1. Wszystkie ceny w naszym sklepie są cenami brutto.
2. Zamówienia powyżej 100 zł objęte są rabatem 3%.
3. Zamówienia powyżej 250 zł objęte są rabatem 4%.
4. Zamówienia powyżej 500 zł objęte są rabatem 5%.
5. Rabat nie obejmuje pakowania i wysyłki.

- rabaty obowiązujące wyłącznie przy zamówieniu on-line w Polsce

 XII. Polityka plików "COOKIES"

„Cookies” to pliki tekstowe, dane informatyczne przechowywane w urządzeniach użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pozwalają m.in. zidentyfikować rodzaj urządzenia użytkownika i wyświetlać strony internetowe dostosowane do indywidualnych preferencji. Pliki „Cookies” zawierają najczęściej adres strony internetowej, czas przechowywania na urządzeniu użytkownika oraz własny unikatowy identyfikator.

„Cookies” używamy w celu optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu gromadzenia danych statystycznych, które pozwalają identyfikować sposób korzystania użytkowników ze stron internetowych. Daje to możliwość późniejszego ulepszania struktury i zawartości Witryny, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji i aktywności na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Stosujemy "cookies" sesyjne (tymczasowe) oraz stałe. "Cookies" sesyjne przechowywane są na urządzeniu użytkownika do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej. „Cookies" stałe przechowywane są przez zdefiniowany czas, który określany jest parametr zawarty w pliku „cookies” - użytkownik dysponuje możliwością ich ręcznego usunięcia. "Cookies" stosowane przez partnerów operatora strony internetowej podlegają ich własnej polityce prywatności.

Oprogramowanie wykorzystywane do przeglądania stron WWW domyślnie dopuszcza umieszczanie plików "cookies" na urządzeniu końcowym. Użytkownik może dokonać właściwej konfiguracji przeglądarki, aby zablokować automatyczne akceptowanie plików "cookies" lub uzyskać każdorazową informację o przesłaniu pliku na urządzenie użytkownika. Właściwe informacje o obsłudze plików "cookies" oraz możliwych konfiguracjach dostępne są w ustawieniach przeglądarki. Poziom ograniczeń dotyczący stosowania plików „cookies” może wpłynąć na dostępność i funkcjonalności oferowane na stronie internetowej, aż do zablokowania możliwości jej prawidłowego użytkowania. W przypadku aplikacji udostępnianych przez tattoostuff.pl akceptacja "cookies" jest wymagana w celu prawidłowego korzystania m.in. z systemu rejestracji, oraz wszystkich rzeczy dostępnych pod adresem tattoostuff.pl.

Ważne informacje

Dowód zakupu.

Do każdego zamówienie jest dołączony dowód zakupu towaru czyli paragon, który
należy zachować. Ponieważ tylko na jego podstawie może być uwzględniona
reklamacja czy zwrot towaru.

Zapłata za towar.


Istnieją trzy formy zapłaty za towar:

• Przedpłata (przelew) na konto
• Wysyłka za pobraniem
• Gotówka - osobiście w naszym sklepie.

Informacje odnośnie przelewów.

PKO BP S.A. I ODDZIAŁ OLSZTYN
UL. JASNA 13, 10-427 OLSZTYN
POLSKA

SWIFT CODE: BPKO PL PW
IBAN: PL 17 1020 3541 0000 5602 0132 7899

ACCOUNT OWNER:
NAJMOWICZ KAROL
WILCZYŃSKIEGO 2A/12, 10-686 OLSZTYN
POLSKA

Konto walutowe (dla wpłat w EUR).

PKO BP S.A. I ODDZIAŁ OLSZTYN
UL. JASNA 13, 10-427 OLSZTYN
POLSKA

SWIFT CODE: BPKO PL PW
IBAN: PL 31 1020 3541 0000 5802 0194 1947

ACCOUNT OWNER:
NAJMOWICZ KAROL
WILCZYŃSKIEGO 2A/12, 10-686  OLSZTYN
POLSKA

Rejestracja jako firma.


Konta dla klientów zawierają takie same pola do wypełnienia, rejestrujesz wyłącznie swój profil (jako osobę reprezentującą podmiot, siebie bądź firmę). Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za zakupiony towar - napisz o tym w uwagach do zamówienia - pole tekstowe na dole strony - podczas jego składania. Wystarczy informacja o firmie, adres i NIP.

Certyfikaty i pozwolenia.

Zdarza się, że jednostki kontrolujące działalność naszych klientów mogą zażądać dokumentów potwierdzających pochodzenie oraz konkretne właściwości produktów, które sprzedajemy. Najczęściej chodzi o farby - w związku z licznymi prośbami o wysyłkę certyfikatów - umieszczamy je tutaj do pobrania:

• Pobierz certyfikaty

Witryna stworzona na platformie